Kid Interiør lanserer: Godt å Komme Hjem

11.09.2023

Kid har allerede en betydelig rolle i mange norske hjem, og vi har gått fra «Steikje fine gardiner» til «Få det fint». Nå hyller vi hjemmet ytterligere – med ny pay off: «Godt å komme hjem».

«Det finnes ett sted i verden som er viktigere enn andre. Hjemme.»

«Det har alltid vært viktig for oss å tilføre merverdi til merkevaren vår, i tillegg til inspirasjon og gode kampanjer. Det handler ikke lenger bare om fint interiør, sengesett og gardiner, men at hjemmet er blitt et viktigere sted for de fleste av oss, og noe mer enn bare der vi våkner om morgenen og legger oss om kvelden. Et hjem skal være et godt sted å være, hvor vi lander, slapper av og er oss selv, og ikke minst, har det akkurat som vi vil ha det», forteller markedsdirektør i Kid/Hemtex, Kaja Myhra.

«Få det fint» har vært et vellykket og godt konsept, men i takt med at vi vokser, utvider varesortimentet med nye kategorier, og slo oss sammen med Hemtex, var vi modne for å fornye og forsterke både konsept og merkevare. Hemtex hadde allerede "Gör det härligt att komma hem" og ved å videreføre det beste fra begge selskapene føler vi nå at vi samler og styrker oss under en ny felles payoff.»

Tanken er at dette konseptet skal bli langsiktig og utgjøre en grunn for vår videre kommunikasjon. Det skal også oppleves slik når du kommer inn i en Kid-butikk – hyggelig og inspirerende, med god atmosfære. Idé og konsept er utviklet internt i Kid, i samarbeid med produksjonsselskapet Willy, og mediebyrå ReMedia står bak strategi og mediekjøp. Kampanjen lanseres i september og kommer til syne på TV, online, digitalt og i sosiale medier.

«Vi vil ikke bare at interiør skal være fint. Vi vil at fint interiør skal være tilgjengelig for alle.»

Vi er stolte av å være en del av mange norske hjem, og vår visjon er fortsatt å inspirere folk til å skape drømmehjemmet. Vi vil ikke bare at interiør skal være fint. Vi vil at fint interiør skal være tilgjengelig for alle. Vi skal by på ideer, inspirasjon og design alle har råd til.

Vi styrer fortsatt etter den opprinnelige forretningsideen; å gjøre kvalitetsvarer tilgjengelig for alle – til priser folk flest har råd til.

Kid og Hemtex er i dag en totalleverandør av alt du trenger til hjemmet, og alt av tekstil, interiør og møbler designes og utvikles i Lier utenfor Drammen. De siste årene er varesortimentet også utvidet med flere nye egenutviklede housebrands som møbler, tepper, senger, belysning, yoga/hjemmetrening og kontor og oppbevaring blant mer.

Vår viktigste jobb er å gjøre det enkelt for kundene våre å få det hjemmet man vil ha. Akkurat som man vil ha det. Og alltid gi god verdi for pengene.

«Vi syns det blir aller finest når du har det akkurat slik du vil ha det.»

Foto: Kid.no

Et kjøkken er hjertet i hjemmet, og med IKEA UPPLÖV kan du skape et stilrent og moderne uttrykk med smarte løsninger og tidløse farger. I denne artikkelen ser vi nærmere på to ulike kjøkkendesign som kombinerer UPPLÖVs matt mørk beige fronter med Sinarp-detaljer, og hvordan du kan skape en harmonisk og funksjonell atmosfære i ditt hjem.

Når man skal velge nytt kjøkken, er det viktig å finne en leverandør som kombinerer stil, funksjonalitet og kvalitet. Norema er en av Norges mest anerkjente kjøkkenprodusenter og har i flere tiår levert kjøkkenløsninger som tilpasses ulike hjem og behov. (Bilder tatt hos Power i Bodø.)

Et kjøkken er mer enn bare et rom for matlaging – det er hjemmets hjerte, et sted for samvær, kreativitet og gode øyeblikk. Drømmekjøkkenet har i mange år levert kvalitetskjøkken som kombinerer funksjonalitet med tidløs design. Uansett om du ønsker et moderne, klassisk eller landlig kjøkken, finner du løsninger som passer dine behov og din...

Et kjøkken er hjertet i hjemmet, et sted hvor både hverdag og fest samles rundt matlaging, samtaler og hygge. Når du velger et kjøkken, ønsker du både kvalitet, funksjonalitet og estetikk – og det er akkurat det Nettoline leverer. Med dansk design, solid håndverk og fleksible løsninger er Nettoline et perfekt valg for deg som vil ha et...

Grønt har blitt en av de mest trendy fargene innen kjøkkendesign, og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor. Fargen symboliserer natur, ro og balanse, noe som skaper en avslappende atmosfære i hjemmet. Enten du ønsker et klassisk, moderne eller landlig kjøkken, finnes det utallige måter å inkludere grønt på.